Integracja z Google Merchant Center, Moduł dla Prestashop 1.5 i 1.6
przez Tomasz Dacka · Opublikowano · Zaktualizowano

Integracja z Google Merchant Center (Google shopping - Zakupy Google) to "must have" wśród sklepów internetowych.
Zastanawiałeś się jak to jest, że produkty konkurencji pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google od razu z ceną i porównaniem na tle konkurencji? Wszystko dzięki Zakupom Google. Nie bądź daleko w tyle! Zintegruj swój sklep i zwiększ przychody dzięki mojej integracji.
Za pomocą mojego modułu w prosty sposób stworzysz różne katalogi produktów, eksportowane do plików XML według standardu Google Merchant Center.
Swoją ofertę możesz podzielić na kilka plików, aktualizowanych na bieżąco i pobieranych przez Google w celu aktualizowania danych o twoich produktach. Podział oferty na mniejsze umożliwi Ci dokładną analizę zysków i reagowanie na zmiany rynku w jak najkrótszym czasie.
-
Kilka katalogów
Podziel swoją ofertę na kilka kategorii i analizuj integrację w czasie rzeczywistym -
Przypisanie kategorii Google
Połącz twoje kategorie ze standardem Google i dotrzyj swoimi produktami do jak największego grona odbiorców! -
Katalog w kilku językach
Stwórz katalog w domyślnym języku, a inne wersje językowe zostaną wygenerowane automatycznie. -
Bardzo szybki eksport
Przykładowy plik z 1500 produktami generuje się w ciągu zaledwie kilku sekund! -
Wybierz co chcesz eksportować
Szereg opcji umożliwi Ci eksportowanie tylko określonych produktów. -
Automatyczna aktualizacja plików
Nie marnuj czasu na ręczne generowanie plików.
Ustaw zadanie CRON i zajmij się liczeniem zysków.
Zainteresowałem Cię?
Jeśli nie to zobacz zdjęcia 🙂
Lubisz czytać?
Poznaj opis wszystkich części integracji
Opis funkcjonalności modułu Integracji z Zakupami Google
- kontrola nad działaniem modułu (możliwość jego wyłączenia i włączenia)
- wybór języka kategorii dla podpowiedzi podczas tworzenia połączeń z kategoriami Google
- możliwość definiowania wielkości eksportowanego zdjęcia
- automatyczna aktualizacja definicji kategorii Google, bez potrzeb aktualizacji modułu
- łączenie kategorii w sklepie z strukturą kategorii Google
- tworzenie różnych plików (np. katalogów), a wśród nich
- dowolne nazywanie pliku, który będzie się generował na serwerze
- edycja ścieżki, gdzie dany plik ma zostać zapisany np. katalog główny lub podkatalogi sklepu
- wybór źródła eksportowanego opisu danego produktu (krótki lub długi)
- eksport produktów widocznych w katalogu, wyszukiwarce, w obu lub nigdzie
- wybór produktów określonego typu np. standardowe, paczki produktów lub produkty wirtualne
- eksportowanie tylko aktywnych (włączonych) produktów lub wszystkich
- możliwość eksportu tylko produktów dostępnych na magazynie lub wszystkich z odpowiednim oznaczeniem takich towarów w pliku
- wybór konkretnych kategorii produktów, które mają być eksportowane
- możliwość wykluczenia danych produktów z eksportu
- pliki katalogu eksportowane w wielu językach dostępnych w sklepie
- data ostatniego wygenerowania pliku
- możliwość tworzenia zautomatyzowanych zadań CRON
- tworzenie plików ręcznie, bez procesu automatycznych zadań CRON
- bardzo szybkie generowanie plików XML w kilka sekund (w zależności od obszerności katalogu) np. 1500 produktów w czasie 9 sekund
- podgląd wygenerowanych plików xml "na żywo", dzięki odpowiednim przyciskom i odsyłaczom
- informacja o ilości wyeksportowanych produktów wraz z czasem, z jakim trwał cały proces
Dane produktów, które są eksportowane:
- unikalny identyfikator produktu
- w zależności od wersji językowej katalogu:
- nazwa produktu
- opis produktu (krótki lub długi do wyboru)
- kategorie w sklepie w celu kontroli katalogu w panelu Google Merchant Center
- link do produktu w twoim sklepie
- kategorię Google z którą powiązany jest dany produkt
- adres URL zdjęcia w wybranym przez Ciebie formacie
- adresy URL zdjęć dodatkowych, powiązanych z danym produktem
- stan produktu (nowy, używany lub odnowiony)
- dostępność (dostępny, na zamówienie lub niedostępny)
- planowana data dostępności (o ile taka zostanie ustawiona) dla produktów dostępnych na zamówienie
- oryginalna cena sprzedaży (bez uwzględnienia rabatów)
- aktualną cenę sprzedaży (z rabatem)
- kod kreskowy EAN lub UPC
Rozumiem, że za te 149 zł netto jest feed do Ceneo i Google Zakupy?
Tak oczywiście.
Moduł pozwala tworzyć wiele feedów zarówno dla Google Merchant jak i Ceneo. 🙂