Integracja z Google Merchant Center, Moduł dla Prestashop 1.5 i 1.6

Integracja z Google Merchant Center (Google shopping - Zakupy Google) to "must have" wśród sklepów internetowych.

Zastanawiałeś się jak to jest, że produkty konkurencji pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google od razu z ceną i porównaniem na tle konkurencji? Wszystko dzięki Zakupom Google. Nie bądź daleko w tyle! Zintegruj swój sklep i zwiększ przychody dzięki mojej integracji.

Za pomocą mojego modułu w prosty sposób stworzysz różne katalogi produktów, eksportowane do plików XML według standardu Google Merchant Center.

Swoją ofertę możesz podzielić na kilka plików, aktualizowanych na bieżąco i pobieranych przez Google w celu aktualizowania danych o twoich produktach. Podział oferty na mniejsze umożliwi Ci dokładną analizę zysków i reagowanie na zmiany rynku w jak najkrótszym czasie. 

Kilka katalogów
Podziel swoją ofertę na kilka kategorii i analizuj integrację w czasie rzeczywistym
Przypisanie kategorii Google
Połącz twoje kategorie ze standardem Google i dotrzyj swoimi produktami do jak największego grona odbiorców!
Katalog w kilku językach
Stwórz katalog w domyślnym języku, a inne wersje językowe zostaną wygenerowane automatycznie.
Bardzo szybki eksport
Przykładowy plik z 1500 produktami generuje się w ciągu zaledwie kilku sekund!
Wybierz co chcesz eksportować
Szereg opcji umożliwi Ci eksportowanie tylko określonych produktów.
Automatyczna aktualizacja plików
Nie marnuj czasu na ręczne generowanie plików.
Ustaw zadanie CRON i zajmij się liczeniem zysków.

Zainteresowałem Cię?

Jeśli nie to zobacz zdjęcia 🙂

Ustawienia modułu

ustawienia-globalne

Przypisanie kategorii Google

kategorie-google

Lista stworzonych katalogów

eksporty-lista

Edycja katalogu

eksporty-edycja

Podgląd stworzonego katalogu

eksporty-podglad

Lubisz czytać?

Poznaj opis wszystkich części integracji

Opis funkcjonalności modułu Integracji z Zakupami Google

  • kontrola nad działaniem modułu (możliwość jego wyłączenia i włączenia)
  • wybór języka kategorii dla podpowiedzi podczas tworzenia połączeń z kategoriami Google
  • możliwość definiowania wielkości eksportowanego zdjęcia
  • automatyczna aktualizacja definicji kategorii Google, bez potrzeb aktualizacji modułu
  • łączenie kategorii w sklepie z strukturą kategorii Google
  • tworzenie różnych plików (np. katalogów), a wśród nich
    • dowolne nazywanie pliku, który będzie się generował na serwerze
    • edycja ścieżki, gdzie dany plik ma zostać zapisany np. katalog główny lub podkatalogi sklepu
    • wybór źródła eksportowanego opisu danego produktu (krótki lub długi)
    • eksport produktów widocznych w katalogu, wyszukiwarce, w obu lub nigdzie
    • wybór produktów określonego typu np. standardowe, paczki produktów lub produkty wirtualne
    • eksportowanie tylko aktywnych (włączonych) produktów lub wszystkich
    • możliwość eksportu tylko produktów dostępnych na magazynie lub wszystkich z odpowiednim oznaczeniem takich towarów w pliku
    • wybór konkretnych kategorii produktów, które mają być eksportowane
    • możliwość wykluczenia danych produktów z eksportu
    • pliki katalogu eksportowane w wielu językach dostępnych w sklepie
    • data ostatniego wygenerowania pliku
  • możliwość tworzenia zautomatyzowanych zadań CRON
  • tworzenie plików ręcznie, bez procesu automatycznych zadań CRON
  • bardzo szybkie generowanie plików XML w kilka sekund (w zależności od obszerności katalogu) np. 1500 produktów w czasie 9 sekund
  • podgląd wygenerowanych plików xml "na żywo", dzięki odpowiednim przyciskom i odsyłaczom
  • informacja o ilości wyeksportowanych produktów wraz z czasem, z jakim trwał cały proces

Dane produktów, które są eksportowane:

  1. unikalny identyfikator produktu
  2. w zależności od wersji językowej katalogu:
    1. nazwa produktu
    2. opis produktu (krótki lub długi do wyboru)
    3. kategorie w sklepie w celu kontroli katalogu w panelu Google Merchant Center
    4. link do produktu w twoim sklepie 
  3. kategorię Google z którą powiązany jest dany produkt
  4. adres URL zdjęcia w wybranym przez Ciebie formacie
  5. adresy URL zdjęć dodatkowych, powiązanych z danym produktem
  6. stan produktu (nowy, używany lub odnowiony)
  7. dostępność (dostępny, na zamówienie lub niedostępny)
  8. planowana data dostępności (o ile taka zostanie ustawiona) dla produktów dostępnych na zamówienie
  9. oryginalna cena sprzedaży (bez uwzględnienia rabatów)
  10. aktualną cenę sprzedaży (z rabatem)
  11. kod kreskowy EAN lub UPC

Koniec nudnego opisu...

Więcej nie będzie 🙂

Tomasz Dacka

Programista, web developer i freelancer. Zajmuje się tworzeniem efektywnych rozwiązań dla branży e-commerce i nie tylko. Otwarty na nowe wyzwania.

Możesz również polubić…

2 komentarze

  1. Kuba pisze:

    Rozumiem, że za te 149 zł netto jest feed do Ceneo i Google Zakupy?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *